Google își reafirmă angajamentul împotriva anunțurilor înșelătoare legate de serviciile de jocuri de noroc și respectarea normelor naționale.
Miliarde de oameni în fiecare zi, din întreaga lume, folosesc motoarele de căutare pentru a găsi informații relevante și de încredere, inclusiv reclame.
Cu această conștientizare, Google angajează mii de profesioniști care lucrează 24 de ore pe zi pentru a proteja ecosistemul de publicitate digitală.
În ultimul an, fraudarea online a crescut semnificativ. Înșelătoriile online au înregistrat o creștere cu 20%, cu venituri care au trecut de la 114 milioane de euro la 137 de milioane.
Chiar dacă există eforturi de combatere a acestora, escrocii își actualizează în mod constant tacticile pentru a manipula publicitatea digitală și a frauda oamenii și companiile.
În 2023, Google a blocat sau eliminat 5,5 miliarde de reclame, o creștere față de anul precedent, și 12,7 milioane de conturi de advertiser, aproape dublu față de anul anterior.
În total, 206,5 milioane de reclame au fost eliminate pentru încălcarea politicii de denaturare, care include multe tactici de escrocherie, iar 273,4 milioane de reclame au fost eliminate pentru încălcarea politicii privind serviciile financiare.
Peste 1 miliard de reclame au fost eliminate pentru încălcarea politicii anti-abuz a rețelei publicitare, care include promovarea programelor malware.
În întreaga lume, au fost blocate puțin sub 193 de milioane de reclame pentru servicii de jocuri de noroc, mai mult decât dublul numărului de reclame sexuale și de aproximativ trei ori numărul de încălcări ale drepturilor de autor.
Pentru Google, protejarea consumatorilor împotriva riscurilor de publicitate înșelătoare implică și acordarea atenției reclamelor care ar putea fi inadecvate din punct de vedere cultural sau ilegale conform legislației naționale.
Altfel spus, există reclame și promoții care ar putea să nu fie afișate utilizatorilor din anumite locații sau pentru care agenții de publicitate ar trebui să îndeplinească cerințe suplimentare înainte de a fi publicate.
Instrumentele Google au permis blocarea a 6,9 miliarde de reclame în 2023. Dintre acestea, peste 418 milioane nu au respectat cerințele legale, 282 milioane au promovat activități financiare frauduloase și peste 144 milioane servicii de jocuri de noroc.
Source link